مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-13دانش

دانشگاه علم و صنعت به منظور حمایت از فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد


تورج محمدی معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: علارغم مشکلات مالی که دانشگاه ها با آن مواجه هستند دانشگاه علم و صنعت تمام تلاشش را می کند تا نسبت به سال گذشته محدودیتی به حوزه پژوهش تحمیل نشود به همین منظور .

- معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت تمام تلاشش را می کند تا نسبت به سال گذشته محدودیتی به حوزه پژوهش تحمیل نشود به همین منظور به ارائه گرنت هایی پژوهشی می پردازد.

تورج محمدی معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: علارغم مشکلات مالی که دانشگاه ها با آن مواجه هستند دانشگاه علم و صنعت تمام تلاشش را می کند تا نسبت به سال گذشته محدودیتی به حوزه پژوهش تحمیل نشود به همین منظور گرنت هایی را حتی جدی تر از گذشته در اختیار اساتید قرار می دهد.

محمدی ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت از آنجایی که یک دانشگاه فنی مهندسی است و تنوع رشته ها را دارد در مرحله اول با یک پراکندگی رو به رو خواهد بود به عنوان نمونه در حوزه حمل و نقل، مواد پیشرفته، شهر سبز، مرمت آثار باستانی و کامپوزیت ها به پدیرش دستاورد ها می پردازد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه در این مرحله 40 درخواست به دست ما رسیده است؛ تصریح کرد: 12 مورد از درخواست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و صنعت به منظور حمایت از فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد

دانشگاه علم و صنعت به منظور حمایت از فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد