مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-13سياسي

موفقیت 40 ساله انقلاب اسلامی مرهون همکاری حوزه و دانشگاه است


بخش مهمی از موفقیت های 40 ساله انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در میدان های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و نظامی داخلی و خارجی مرهون همکاری و هم فکری حوزه و دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه خوی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: موضوع وحدت حوزه و دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت جدی در محافل علمی و سیاسی کشور مورد تأکید قرار گرفت و اقدامات و اجتماعات بسیاری در سطح کشور صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: البته به نظر می رسد بخش مهمی از موفقیت های 40 ساله انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در میدان های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و نظامی داخلی و خارجی مرهون همکاری و هم فکری حوزه و دانشگاه بوده که نیازمند تحلیل و بررسی واقع بینانه است.

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به هدف از وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: در طول 40 سال دشمنان ملت ایران و مخالفان وحدت این دو مرکز علمی کشور سمپاشی های بسیاری کردند تا از این ایده و اندیشه رهایی بخش جلوگیری کنند و اهداف انحرافی زیادی را در فضای مجازی و سایر رسانه ها مطرح کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات نمایندگان مجلس از جمله موضوعاتی که مجدداً همانند سالهای گذشته مطرح خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 40 ساله انقلاب اسلامی مرهون همکاری حوزه و دانشگاه است

موفقیت 40 ساله انقلاب اسلامی مرهون همکاری حوزه و دانشگاه است