مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 03:452019-12-13ورزشي

بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند/از نام هیچ حریفی نمی ترسیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت:انتظارم از بازیکنانم این بود که در این دیدار هم مثل بازی های گذشته خوب باشیم اما شاگردانم مثل چند بازی اخیر نبودند.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت:انتظارم از بازیکنانم این بود که در این دیدار هم مثل بازی های گذشته خوب باشیم اما شاگردانم مثل چند بازی اخیر نبودند.

رضا هنگام پور در پایان بازی تیمش مقابل توفارقان آذر شهر در گفت و گو با ایسنا، افزود: اصلا خوب بازی نکردیم و یک باخت باور نکردنی آوردیم .

وی بیان کرد: بعد از چند پیروزی خوب انتظارم از بازیکنانم این بود که در این دیدار هم مثل بازی های گذشته خوب باشیم اما شاگردانم مثل چند بازی اخیر نبودند.

هنگام پور تصریح کرد: پرتاب های بازیکنانم روی بدشانسی به امتیاز تبدیل نمی شود و فکر کنم در این بازی بیشترین پرتاب ها را از دست دادیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اظهار کرد: برخلاف ما که اصلا خوب نبودیم روز رویایی حریف ما بود و بازیکن آن ها از روی نیمکت داخل زمین می آمد و خیلی راحت پرتاب سه امتیازی انجام می داد.

هنگام پور در خصوص حرکت دور از انتظار بازیکن خارجی تیم توفارقان آذرشهر در این بازی اضافه کرد: هیچ بازیکنی حق ندارد به تماشاگران توهین کند واز فدراسیون و نماینده آن می خواهم که با این بازیکن حتما برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند/از نام هیچ حریفی نمی ترسیم

بازیکنانم انتظارم را برآورده نکردند/از نام هیچ حریفی نمی ترسیم