مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 02:052019-12-12سياسي

امان از تولیدکننده نماها!


یک دانشجوی دوره دکتری با انتقاد از هجمه هایی که به عملکرد بانکها در قبال کارآفرینان و تولیدکنندگان وارد می شود، مشکلات اصلی را متوجه تولیدکننده نماهایی دانست که سبب بروز این وضعیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت محمودرضا بیژنی اول، دانشجوی دکتری آمده است: مطالب مطرح شده از قول یکی از اعضای محترم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه اصلی ترین موانع تولید داخلی، بانک­ها هستند و بانک­ها تولید ملی را متوقف کردند یا هم تحریم های آمریکا و هم تحمیل بانک ها به تولید ما ضربه زده و آن را زمین گیر کرده است قدری قابل تامل و دور از انتظار بود.

به نظر رعایت قوانین از سوی بانک­ها یا بعضا کاهش­ ریسک­ پذیری بانکی که گاه محصول عدم ایفای تعهدات از سوی برخی مشتریان است، با تحریم­های آمریکا معادل شده است! این تشبیه دور از انصاف در حالی صورت می گیرد که بانک ها با وجود همه کمک­ها و تسهیلاتی که به تولیدکنندگان و صاحبان­ حرفه ها پرداخت کرده­ اند، همواره اولین قربانی مشکلات و چالش­هایی بوده­ اند که در سطح کلان اقتصادی گریبان جامعه را گرفته است.

آن چه مسلم است، کارآفرینان و تولیدکنندگان متعهد همواره بهترین مشتریان بانک ها بوده و خواهند بود، اما برخی از آنها که در اجرای تعهدات خود قصور کرده یا تقصیر دارند یا تلاشی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امان از تولیدکننده نماها!

امان از تولیدکننده نماها!