مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 01:002019-12-12ورزشي

شاهین بوشهر در انتهای جدول چه می کند؟


در آستانه هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم شاهین بوشهر در جایگاه 16م جدول قرار دارد، آن هم در حالی که 14 بازی انجام داده و تنها 6 امتیاز در اختیار دارد؛ - تیمی که هفته ها در انتهای جدول مانده و شاید همگان آن را یک تیم شکست خورده بدانند.

شاهین شهرداری بوشهر اکنون با گذشت چهارده هفته از لیگ برتر فوتبال 7 باخت و 7 تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است و با 24 گل خورده شرایط خوبی ندارد.

پس از چندین شکست در هفته های اول، دیدار با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ شکست سنگینی (0-5) را برای شاهین رقم زد، و پس از آن نیز شکست 2 بر صفر برابر ذوب آهن در هفته نهم داستان ناکامی های مکرر شاهین را دنباله دار کرد.

میشو کریستیچوویچ سرمربی باسابقه کروات در این احوال به تیم شاهین بوشهر پیوست.

در آستانه هفته یازدهم و در حالی که دیدار با گل گهر سیرجان با تساوی برگزار شده بود، هفته 11 لیگ با حضور مرد کروات فوتبالی به تساوی با سایپا انجامید، و در ادامه در هفته های 12، 13 و 14 نیز نتایج مساوی بدون باخت و البته بدون برد توجه ها را به خود جلب کرد.

دلیل شکست های مکرر شاهین چه بوده است؟ سرمربی کروات شاهین بوشهر که کمتر از یک ماه پیش هدایت تیم را بر عهده گرفته است در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این خاصیت ورزش است و شما خیلی از کارها را باید پیش از شروع لیگ انجام بدهی و با انجام دادن آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین بوشهر در انتهای جدول چه می کند؟

شاهین بوشهر در انتهای جدول چه می کند؟