مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 22:402019-12-12سياسي

حربه امروز دشمن؛ تفرقه افکنی و ترساندن مردم از مشکلات است


سخنران مطرح کشوری در بین جوانان انقلابی مهریز گفت: دشمن با تفرقه افکنی و ترساندن مردم از مشکلات، سعی در تضعیف کردن ایمان و اعتقاد مردم دارد و تلاش می کند آن ها را به زیر سلطه خود درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در نشستی که به همت اعضای گروه سرود رهپویان حرم و با حضور جوانان انقلابی در مسجد امیرالمومنین عصمت آباد شهرستان مهریز برگزار شد با بیان اینکه مؤمنین نباید از کمی تعداد نفرات جبهه حق بهراسند عنوان کرد: دشمن تلاش می کند مؤمنین را از تعداد اندک شان، از زور و قدرت نظام سلطه و از سختی مشکلات بترساند اما نباید ترسید چون خداوند با مؤمنین است.

این سخنران مطرح کشوری افزود: سپاه امام حسین (ع) تعداد شان نسبت به لشکر دشمن اندک بود؛ اما چون به علاوه خدا بودند در تاریخ عزیز شدند و امروز حرم آن امام بزرگوار پناه میلیون ها نفر از سراسر دنیاست و یزیدی که در اوج سرمستی به سر بریده امام حسین (ع) جسارت می کرد الان هیچ اثری از او باقی نمانده است.

خداوند حضرت موسی(ع)، خدای شن ها هم بود وی بیان کرد: توکل به خدا و توسل به اهل بیت گرامی اسلام همواره به ما کمک کرده است.

خداوندی که قوم حضرت موسی (ع) را در کنار دریای نیل نجات داد، همان خداوندی است که بعد از انقلاب به شیوه های مختلف ما را نصرت و پیروزی عنایت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه امروز دشمن؛ تفرقه افکنی و ترساندن مردم از مشکلات است

حربه امروز دشمن؛ تفرقه افکنی و ترساندن مردم از مشکلات است