مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:102019-12-12اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران و ازبکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سیزدهمین اجلاس همکاری های مشترک ایران و ازبکستان تفاهم نامه همکاری بین دو کشور به امضا رسید.

معاون وزیر صمت و رییس کل سازمان توسعه تجارت گفت: - در سیزدهمین اجلاس همکاری های مشترک ایران و ازبکستان تفاهم نامه همکاری بین دو کشور به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، در سیزدهمین اجلاس همکاری های مشترک ایران و ازبکستان تفاهم نامه همکاری بین دو کشور به امضا رسید.

معاون وزیر صمت و رییس کل سازمان توسعه تجارت گفت: این یادداشت تفاهم امروز به امضای رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و الیار غنی اف معاون نخست وزیر ازبکستان رسید.

حمید زادبوم : ادامه داد: این یادداشت تفاهم در حوزه های صنعت، معدن و تجارت، سرمایه گذاری خارجی، موارد گمرکی، نیرو، نفت، گاز و انرژی می باشد.

وی ادامه داد: همچنین همکاری های گردشگری، توسعه فناوری و علمی، فرهنگی و بهداشتی مورد نظر این یادداشت تفاهم در نظر گرفته شده است.

زادبوم تصریح کرد: ارتقا سطح همکاری ها در حوزه های حمل و نقل و ترانزیت کالا و همکاری در زمینه های کشاورزی و آب و همچنین در حوزه اسناد و امور حقوقی در یادداشت تفاهم سیزدهمین اجلاس همکاری های مشترک ایران و ازبکستان لحاظ شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران و ازبکستان

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران و ازبکستان