مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:102019-12-12ورزشي

بازی با قضاوت داوران بدون تمرکز و پر اشتباه، سخت است


سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: واقعا بازی کردن آنهم در حالی که داورها بدون تمرکز و پر اشتباه در درون زمین به قضاوت می پردازند، - بسیار سخت و دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هماد سامری امشب پس از باخت تیمش مقابل تیم بسکتبال شیمیدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی به طور کامل تحت تاثیر بود، دلم نمی خواهد اینگونه تصور شود که بازی را می بازیم و بعد می خواهیم آن را به گردن داور بیندازیم به هیچ وجه اینطور نیست اما فکر می کنم در بازی هایی که پرتنش ترند داورها بایستی با تمرکز بهتر و بیشتری کار قضاوتشان را انجام دهند که متاسفانه این دومین بازی است که می بینیم داورها بدون تمرکز و بی تفاوت کارشان را دنبال می کنند و نمی دانم چه باید بگویم.

وی افزود: به نظر می رسد داورها تصورشان بر این است که تنها آنان بسکتبال را می دانند و هیچ کس دیگری چیزی بلد نیست و این در حالی است که ما هم به اندازه کافی از بسکتبال شناخت داریم، خطاهای رانینگ و شارژ و یا وقتی توپ به پا می خورد خطاهای مشخصی است که متاسفانه از سوی داورها نادیده گرفته می شود.

سامری تصریح کرد: ناظر فدارسیون هم در زمین تنها تماشاگر است، سه داور می آیند بدون تمرکز و پراشتباه سوت می زنند و ناظر هم آن را بی چون و چرا تایید می کند، واقعا نمی دانم درباره قضاوت این بازی ها (دوشنبه و امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با قضاوت داوران بدون تمرکز و پر اشتباه، سخت است

بازی با قضاوت داوران بدون تمرکز و پر اشتباه، سخت است