مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 17:452019-12-12سياسي

هزار و 700 تخت بیمارستانی در حال احداث است


در بخش درمان هزار و 700 تخت بیمارستانی جدید با ساخت بیمارستان های جدید و توسعه بیمارستان های موجود در استان در حال ایجاد است.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: در بخش درمان هزار و 700 تخت بیمارستانی جدید با ساخت بیمارستان های جدید و توسعه بیمارستان های موجود در استان در حال ایجاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: با تکمیل دو خطه شدن راه آهن بندرعباس - تهران، ظرفیت حمل بار در این مسیر افزایش می یابد و همچنین موجب کاهش زمان سفر با قطار در مسیر بندرعباس - تهران می شود.

وی تصریح کرد: این اقدام گام بزرگی برای جذب گسترده گردشگر به استان هرمزگان و رونق گردشگری، دریایی، ساحلی و جزایر این استان است و می تواند تحولات بزرگی را در این عرصه رقم بزند.

استاندار هرمزگان افزود: از سازمان برنامه و بودجه کشور می خواهیم تا تخصیص بودجه مورد نیاز برای تکمیل خط دوم راه آهن بندرعباس - تهران را در اولویت قرار دهد.

همتی اجرای طرح های آبخیزداری را یکی از اقدامات بسیار مهم در هرمزگان برشمرد و اظهار داشت: این پروژه ها که با مشارکت خوب مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 700 تخت بیمارستانی در حال احداث است

هزار و 700 تخت بیمارستانی در حال احداث است