مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-12سياسي

144 نفر در قم داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان شدند


فرماندار قم از ثبت نام 144 داوطلب شرکت در انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم خبر داد که 57 نفر از آنها داوطلب نمایندگی مردم استان قم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ثبت نام داوطلبین اولین میان دوره ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم، شامگاه امروز پنج شنبه در حالی به پایان رسید که در مجموع 144 نفر فرآیند ثبت نام خود را به پایان رساندند.

رییس هیئت اجرایی اولین میان دوره ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از 15 آذرماه تا روز گذشته 105 نفر به فرمانداری قم برای ثبت نام مجلس خبرگان رهبری مراجعه کردند، اظهار داشت: امروز و در روز پایانی ثبت نام، 39 نفر ثبت نام خود را تکمیل کردند که در مجموع، 144 نفر با مراجعه به فرمانداری قم، فرآیند ثبت نام خود در اولین میان دوره ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم را بدون هیچ مشکلی به پایان رساندند.

مرتضی حیدری افزود: از آنجایی که وزارت کشور، شهرستان قم را جهت ثبت نام از کلیه داوطلبان برای سایر استانها نیز تعیین کرده بود، فرمانداری قم جمعا 144 نفر را در طی 7 روز ثبت نام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 نفر در قم داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان شدند

144 نفر در قم داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان شدند