مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 16:152019-12-12سياسي

نام نویسی 37 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در فارس


تاکنون37 نفر برای نخستین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس نام نویسی کرده اند.

- مرکزفارس، گفت: ثبت نام از داوطلبان نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از پانزدهم آذر آغاز شده و تا پایان روزثبت نام 21 آذر، 37 نفر در استان فارس نام نویسی کرده اند.

احمدی زاده، با بیان اینکه 10 نفر مراحل ثبت نام خود را در فرمانداری شیراز و 27 نفر در ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور از شهر های قم و اصفهان انجام داده اند اظهار داشت: از 37 نفر نام نویسی شده 36 نفر مرد ویک نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه از افراد نام نویسی شده یک نفر سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد افزود: از این تعداد 3 نفر زیر 30 سال و 3 نفر بین 61 تا 65 و مابقی بین 30 تا 60 سال سن دارند.

احمدی زاده بالاترین مدرک تحصیلی ثبت نام شوندگان را سطح 4 حوزوی و کمترین فوق دیپلم اعلام کرد وگفت:از بین داوطلبین علاوه بر تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی از مقطع دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی وجود دارد.

انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می شود.

استان فارس پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و مردم استان در انتخابات میان دوره ای آتی مجلس خبرگان رهبری، یکی از نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 37 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در فارس

نام نویسی 37 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در فارس