مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-12سياسي

میزان اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی ناچیز است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: میزان اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی نسبت به جمعیت استان ناچیز بوده و نیازمند تقویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر کریمی روز پنج شنبه در جریان سفر وزیر فرهنگ به استان مرکزی و نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در اراک، اظهار داشت: در طی سال های گذشته استان از حضور و نقش آفرینی وزاری فرهنگ کمتر بهره مند شده است.

وی ادامه داد: استان مرکزی در کنار سبقه تاریخی زادگاه فرهنگ و هنر و خواستگاه مشاهیر در این عرصه است که تنوع آن در کمتر استانی وجود داشته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: سینما و تئاتر در استان مرکزی از سابقه بسیاری برخوردار است اما متاسفانه اکنون مهجور مانده است.

کریمی بیان کرد: از جمله پروژه های مهم فرهنگی تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی در شهر اراک است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان داشت: مرکز علمی و کابردی فرهنگ و هنر بنا به دلایلی تعطیل شد و شورای عالی امور استخدامی کشور باید برای تعیین تکلیف پرسنل آن ها اقدام و به حل مشکلات آن ها کمک کند.

کریمی گفت: بیش از 110 سال از قدمت اولین روزنامه منتشر شده در اراک به نام وقایع می گذرد و امروز نشریات در شان استان نداریم و این حوزه نیاز به توجه جدی و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی ناچیز است

میزان اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی ناچیز است