مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-12اقتصادي

فعالیت 16 درصد شرکت های ترانزیتی کشور در مشهد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:هم اکنون 250 شرکت ترانزیتی در استان فعال هستند که معادل 16 درصد شرکت های ترانزیت کشور محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه نشست بررسی کم و کیف برگزاری همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی در مسیر توسعه اقتصادی افزود:هفته آینده نمایشگاه اختصاصی کالاهای ایرانی در تاجیکستان پس از 6 سال برگزار می شود و شرکت ها و تشکل ها و دستگاه های اجرایی خراسان رضوی تلاش زیادی برای برپایی آبرومندانه آن کرده اند.

وی ادامه داد: استاندار مرو نیز از استاندار خراسان رضوی برای این موضوع دعوت کرده که می تواند زمینه ساز برپایی نمایشگاه کالا در مرو باشد،این نخستین گام برای توسعه روابط با استان های مرزی در کشورهای همسایه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی با 30 استان در کشورهای مختلف روابط خارجی دارد و همواره به دنبال توسعه ارتباطات با این استانها بوده است.

رسولیان با بیان اینکه گوگرد مازاد در خراسان رضوی تبدیل به فرآورده می شود،افزود: هم اینک پنج شرکت خارجی در کنار پالایشگاه سرخس در حال سرمایه گذاری برای تولید فرآورده های گوگرد هستند که تا پایان سال 135 میلیون دلار از این سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 16 درصد شرکت های ترانزیتی کشور در مشهد

فعالیت 16 درصد شرکت های ترانزیتی کشور در مشهد