مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-12سياسي

ظرفیت های استان بوشهر در طرح اشتغال زایی اجتماع محور مورد توجه قرار گیرد


استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش بنیاد برکت در اجرای طرح های محرومیت زدایی و اشتغال زایی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های مهمی است که در اجرای طرح اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت باید مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش بنیاد برکت در اجرای طرح های محرومیت زدایی و اشتغال زایی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های مهمی است که در اجرای طرح اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت باید مورد توجه قرار بگیرد.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه این نهاد خدمات ارزنده و مهمی در کشور اجراء می کند، اظهار کرد: در این راستا تاکنون بنیاد برکت نقش مهمی در اجرای طرح های مختلف محرومیت زدایی و اشتغال زایی ایفا کرده است.

وی اجرای طرح اجتماع محور را یکی از طرح های مهم بنیاد برکت دانست و تصریح کرد: در این راستا با بهره جستن از ظرفیت مناطق به ویژه نقاط محروم زمینه اجرای طرح های اشتغال زایی و تولیدی فراهم می کند که نقش تاثیرگذاری در معیشت خانوارها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار بوشهر با قدردانی از بنیاد برکت در اجرای طرح اجتماع محور در استان بوشهر بیان کرد: اجرای موفق این طرح در برخی نقاط استان بوشهر مشاهده شده که نشان از فعال شدن واحد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های استان بوشهر در طرح اشتغال زایی اجتماع محور مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت های استان بوشهر در طرح اشتغال زایی اجتماع محور مورد توجه قرار گیرد