مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-12اقتصادي

انبار کیک های مشکوک پلمب شد/ مردم نگران نباشند


رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با تاکید بر این که جاسازی قرص از نظر فنی نمی تواند در خط تولید اتفاق افتاده باشد، از پلمب شدن چند انبار نگهدارنده کیک های آلوده به قرص خبر داد و گفت که اگر از این انبارها کیکی توزیع شده باشد از بازار جمع آوری شده است.

- سیدمحمد رضا مرتضوی در گفت گو با ایسنا، اظهار کرد: اگر این قرص ها در خط تولید جاسازی شده بود، بعد از قرار گرفتن در کوره تغییر رنگ می داد و اگر این قرص ها در خمیر کیک بودند نیز تغییر شکل می دادند، بنابراین رنگ سفید و سالم بودن قرص ها نشان می دهد که جاسازی قرص ها بعد از تولید و پیش از توزیع اتفاق افتاده است.

وی با بیان این که جاسازی قرص در کیک ممکن است به قصد قاچاق یا آسیب زدن به افکار عمومی و ایجاد تشویش و نگرانی انجام شده باشد، افزود: اگر هدف از جاسازی قرص در کیک ها مسمومیت و آسیب زدن بود، می توانستند با دسترسی به خمیر قرص را به صورت مایع کیک را مسموم کنند.

همچنین به گفته رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران قرص ها بیش تر در کیک های لایه ای جاسازی شده که می توان در آن ها لایه ها را جدا کرد و کسی متوجه تغییر شکل کیک نمی شود.

مرتضوی با تاکید بر این که جاسازی قرص از نظر فنی نمی تواند در خط تولید اتفاق افتاده باشد، این اتفاق را امنیتی توصیف کرد و از پلمب شدن چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار کیک های مشکوک پلمب شد/ مردم نگران نباشند

انبار کیک های مشکوک پلمب شد/ مردم نگران نباشند