مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-12سياسي

اگر دشمن شیطنت کند منافعشان را آتش می کشیم


اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می کشیم و به آن ها می گوییم که شما را تعقیب می کنیم، می یابیم و انتقام می گیریم.

- ری- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می کشیم و به آن ها می گوییم که شما را تعقیب می کنیم، می یابیم و انتقام می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین سلامی ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با رزمندگان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمن رمز عزت و بقای ما است گفت: فاصله ای تا پیروزی نداریم و به خیمه دشمن نزدیک هستیم.

سلامی با بیان اینکه تمام فتنه ها و جنگ ها طی 41 سال اخیر با وجود رزمندگان و مردم خاموش شده است گفت: رزمندگان امنیت نشانه های بصیرت این نظام و انقلاب هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن در حال عقب نشینی است و در حال عقب نشینی فتنه ها را برپا می کند گفت: خیال خام و باطل دشمن این است که با فشار اقتصادی می تواند ملت ایران را از پای بیاندازد اما باید بدانند که هرچه بیشتر فشار وارد کند مردم مستحکم تر خواهند ایستاد و مقابله می کنند و خرسندم که می بینیم امروز در هه جا پرچم عاشورا در اهتزاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دشمن شیطنت کند منافعشان را آتش می کشیم

اگر دشمن شیطنت کند منافعشان را آتش می کشیم