مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:152019-12-12اقتصادي

برنامه های زمستان بیدار اردبیل امسال با رویکرد ملی برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: برنامه های زمستان بیدار امسال با هدف معرفی جاذبه های زمستانی استان اردبیل و با رویکرد ملی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، نادر فلاحی امروز پنجشنبه 21 آبان در جلسه بررسی برنامه های زمستان بیدار تصریح کرد: برنامه های زمستان بیدار امسال کیفی تر از پارسال و به منظور شناساندن ظرفیت های زمستانی استان اردبیل در سطح ملی برگزار خواهد شد.

او گفت: با توجه به فرابخشی بودن گردشگری و لزوم توسعه این صنعت برای پویایی اقتصادی در استان طبق سند آمایش و اسناد بالادستی لازم است دستگاه های عضو کارگروه گردشگری همکاری بیشتری برای برگزاری برنامه های زمستان بیدار داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: این برنامه ها با محوریت توسعه گردشگری استان اردبیل از شهرستان های شمالی تا جنوبی استان و با برنامه های متنوع و جذاب برگزار می شود.

فلاحی گفت: ایده ها و برنامه های بسیار متنوع و خوبی به ستاد برگزاری جشنوراه زمستان بیدار ارسال گردیده است که بعد از بررسی نهایی اعلام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این برنامه زمستان بیدار استان اردبیل به عنوان یکی از برنامه های ملی در وزارتخانه میراث فرهنگی مورد تأیید قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های زمستان بیدار اردبیل امسال با رویکرد ملی برگزار می شود

برنامه های زمستان بیدار اردبیل امسال با رویکرد ملی برگزار می شود