مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:452019-12-12سياسي

اجلاس استادان سطح یک حوزه علمیه قم


مسئولیت ها و راهکارهای نقش آفرینی استادان ، مدیران و طلاب حوزه در تحقق گام دوم انقلاب در اجلاس استادان مدارس علمیه سطح یک حوزه علمیه قم بررسی شد .

- در این اجلاس که در مدرسه عالی امام خمینی قم برگزار شد گزارش کارگروههای چهارگانه شامل کارگروه حوزه های فردا ، عدالت و مبارزه با فساد ، علم و پژوهش ، معنویت ، اخلاق و سبک زندگی علمی و تربیتی درباره نیازها ، ابزارها ، راهکارها و برنامه های پیشنهادی برای تربیت طلاب در طراز انقلاب و حفظ حوزه انقلابی و نقش آفرینی در تحقق گام دوم انقلاب ارائه شد آیت الله استادی عضو شورای عالی حوزه در جمع مسئولان و استادان مدارس علمیه سطح یک شرکت کننده ، تربیت طلاب متدین و دانشمند را اساسی ترین و مهم ترین وظیفه استادان حوزه بیان کرد که باید در رفتار آنان ظهور داشته باشد .

وی مطالعه مناسب ، تدریس دلسوزانه ، آموزش غیر مستقیم مباحث اخلاقی و تربیتی گسترش فراگیری دروس اخلاق و بهره مندی مستمر از آیات و روایات در تدریس را از جمله الزامات اثر گذاری تدریس استادان برای پرورش طلاب فاضل و مهذب برشمرد .

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه هم استادان حوزه به ویژه در سطح یک را معماران جامع و پایه ریز همه ابعاد شخصیتی طلاب و راهبران جامع و متوازن حوزه خواند و تلاش مضاعف آنان را خواستار شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس استادان سطح یک حوزه علمیه قم

اجلاس استادان سطح یک حوزه علمیه قم