مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-12سياسي

وجود زیرساخت خوب در یزد برای ورود به دانش فضایی/گردشگری فضایی در یزد ایجاد شود


استاندار یزد از وجود زیرساخت های خوب در یزد برای ورود به دانش فضایی شد و گفت: این موضوع باید با همکاری بخش خصوصی و دولت در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی در جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد که با حضور معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی ایران برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه فعالیت های صنعتی و اقتصادی، سازمان فضایی از شرکت های دانش بنیان این استان حمایت کند که این اقدام با اقبال بخش خصوصی روبرو می شود.

وی عنوان کرد: این نهاد با توجه به وجود زیرساخت های لازم در منطقه برای کمک به فعالان و علاقه مندان به خصوص شرکت های دانش بنیان خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

طالبی بیان کرد: اقتصادی کردن فعالیت شرکت های دانش بنیان تا حدودی در گرو حمایت سازمان فضایی قرار دارد، انتظار می رود نسبت به گذشته در استان تقویت شود و یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی که در مرکز ایران قرار دارد، می تواند میزبان بسیاری از رویدادهای ملی و بین المللی در حوزه فضایی باشد.

وی یادآور شد: گردشگری فضایی در یزد موجب توسعه این صنعت خواهد شد و باید دستگاه های متولی در این ارتباط جدی وارد کار شوند که این امر نقش مهمی در اشتغال و معرفی استان به جهانیان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود زیرساخت خوب در یزد برای ورود به دانش فضایی/گردشگری فضایی در یزد ایجاد شود

وجود زیرساخت خوب در یزد برای ورود به دانش فضایی/گردشگری فضایی در یزد ایجاد شود