مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:252019-12-12اقتصادي

مشکلات توسعه در بخش تولید و صادراتی که به زمین مانده است


تولیدکننده و کارآفرین فعال مرکزمازندران که هزار و500 نیروی کار را در 700 واحد فعال تولیدی ساماندهی کرده است از مشکلات تولید، عرضه و صادرات محصولاتش می گوید.

- مشکلات توسعه در بخش تولید و صادراتی که به زمین مانده است تولیدکننده و کارآفرین فعال مرکزمازندران که هزار و500 نیروی کار را در 700 واحد فعال تولیدی ساماندهی کرده است از مشکلات تولید، عرضه و صادرات محصولاتش می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مشکلات یک کارآفرین در آغاز به کار قدم گذاشتن در مسیر پر فراز و نشیب کارآفرینی و شروع یک کسب و کار هم زمان است با شروع چالش های مختلف مواجه می شود.

 نمی توانیم گزینه ای را در دنیای موفقیت کسب و کار بیابیم که بدون مشکل و سختی به جایگاه کنونی رسیده باشد؛ از جمله این مشکلات می توان به مشکلات مالی، قانون گذاری، تشکیل تیم کاری و غیره عنوان کرد.

حسن رضا دسترنج  کارآفرین مازندرانی در ادامه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری ضمن تشریح برنامه ها و اهداف کاری خود، از مشکلات و موانع بر سر راه تولید سخن گفت.

* تولید 9 گروه کالایی زیر مجموعه کانی غیرفلزی در حوزه اشتغال پایدار حسن رضا دسترنج نماینده واحدهای تولیدی کانی غیرفلزی  در مرکز استان مازندران است که البته عضو انجمن از زیر مجموعه خانه صنعت و معدن است، کانی غیرفلزی از 9 گروه کالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات توسعه در بخش تولید و صادراتی که به زمین مانده است

مشکلات توسعه در بخش تولید و صادراتی که به زمین مانده است