مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:252019-12-12سياسي

آستان قدس رضوی ظرفیت تجمیع تشکل های خانوادگی را دارد


سرپرست مرکز امور خانواده و زنان آستان قدس رضوی گفت: طبق فرمایشات رهبری در خصوص مرکز تجمع و هم افزایی تشکل های خانوادگی، آستان قدس این توانمندی را برای تجمیع تشکل های خانوادگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه دژبرد در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد ملی خلاقیت و نوآوری در عرصه خانواده با عنوان جشنواره خانواده رضوی که صبح امروز به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع)، مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، بنیاد ملی خانواده در سالن همایش شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز اینجا جمع شدیم که ایده ها و تجربیات ارسال شده در جشنواره را تکمیل کنیم تا کارآمدتر شوند.

وی افزود: مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس، مرکزی نوپا است که از سال 96 شروع به کار کرد.

طبق بررسی های صورت گرفته و وظیفه ای آستان قدس در حوزه خانواده را برعهده دارد، باید عرض کرد که آستان قدس نگاه ستادی به این مرکز دارد و متولی و متصدی این مرکز است لذا خدمات ما به صورت هدفمند در راستای مسائل خانوادگی است.

دژبرد تصریح کرد: آستان قدس پیش از این اقداماتی چون تهیه جهیزیه برای زوجین، استفاده از زائرسرای حضرت و مسائلی از این قبیل را در حوزه خانواده انجام می داد، اما گاهی مسائلی ایجاد می شد که طی آن پس تهیه جهیزیه یک زوج ما متوجه طلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی ظرفیت تجمیع تشکل های خانوادگی را دارد

آستان قدس رضوی ظرفیت تجمیع تشکل های خانوادگی را دارد