مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:202019-12-12سياسي

قانون مداری و بی طرفی کامل در انتخابات از اصول هیات های بازرسی


رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: قانون مداری، رعایت حق الناس، اخلاق و بی طرفی کامل در انتخابات از اصول هیات های بازرسی است.

- مرکز آذربایجان غربی،رسول مقابلی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی و رییس هیأت بازرسی انتخابات استان در جلسه این هیاًت که در محل سالن استانداری برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در خصوص اهمیت و الزامات انتخابات، گفت:: قانون مداری، رعایت حق الناس، اخلاق، سلامت و بی طرفی کامل از اصولی است که هیات های بازرسی و همه عوامل انتخابات باید آن ها را سرلوحه کار خود قرار دهند و رسالتی که بر دوش دست اندرکاران انتخابات قرار دارد، برگزاری انتخابات سالم، با شکوه و قانونمند در فضای امن و با مشارکت و رضایت مندی بالای مردم است.

مقابلی با اشاره به وظایف هیأت های بازرسی افزود: طبق ابلاغیه و بر مبنای ساختار دستورالعملهیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این هیأت تشکیل و فعالیت آن طبق مفاد مواد 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تدوین و از طریق صدا و سیمای استان منتشر شده است.

وی گفت: جهت دریافت شکایات مردمی، گزارش تخلفات مرتبط با انتخابات نیز شماره های تماس و آدرس الکترونیکی پورتال هیأت بازرسی انتخابات استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مداری و بی طرفی کامل در انتخابات از اصول هیات های بازرسی

قانون مداری و بی طرفی کامل در انتخابات از اصول هیات های بازرسی