مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:052019-12-12سياسي

لزوم افزایش کشش تقاضا در عرصه فرهنگ و هنر/فضای فرهنگی و هنری کشور سانتیمتری است


میانگین فضای سبز شهری به 11 متر می رسد، اما فضای فرهنگی و هنری در کشور سانتیمتری است.

- ایسنا/مرکزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: میانگین فضای سبز شهری به 11 متر می رسد، اما فضای فرهنگی و هنری در کشور سانتیمتری است.

دکتر علی صالحی در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مرکزی که امروز در اراک برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه کشور اتفاقات خوبی رقم خورده است، اما هنوز بخشی از لیوان خالی است که باید این بخش خالی هر روز کم و کمتر شود، از تاخیر در سفر به استان مرکزی عذرخواهی کرد و افزود: استان مرکزی فرصت قابل توجهی در اختیار دارد که امید است طی تفاهم نامه ای که با استانداری مرکزی منعقد می شود نقشه راه فرهنگی و هنری و رسانه ای استان طی 2 سال آخر عمر دولت دوازدهم مشخص شود.

وی گفت: در تفاهم نامه با استانداران هزار و 118 میلیارد ریال برای 2 سال آینده دیده شده است که تا پایان سال 99 برنامه های مدنظر اجرایی شود .

بخش قابل توجهی از اعتبارات به توسعه زیرساخت ها اختصاص می یابد و می توان از این ظرفیت برای تکمیل تالار و کتابخانه مرکزی اراک و سینما فرهنگ اراک استفاده شود.

وی با اشاره به منابع انسانی که در حوزه فرهنگی وهنری در اختیار است، بیان کرد: در سال 1357 کل دانشجویان هنر کشور حدود 5 هزار نفر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کشش تقاضا در عرصه فرهنگ و هنر/فضای فرهنگی و هنری کشور سانتیمتری است

لزوم افزایش کشش تقاضا در عرصه فرهنگ و هنر/فضای فرهنگی و هنری کشور سانتیمتری است