مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:052019-12-12سياسي

پژوهشگران و فناوران برتر در اردبیل تجلیل شدند


همزمان با هفته پژوهش و با حضور استاندار اردبیل پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند.

- در این مراسم که صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان و اساتید دانشگاه در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، استاندار اردبیل لازمه حرکت، توسعه و پیشرفت را توجه به حوزه پژوهشی و فناوری اعلام و اظهار کرد: ما اگر می خواهیم در ساختارهای زیربنایی استان به مرز توسعه واقعی برسیم باید پژوهش را چراغ راه و مبنای حرکت خود قرار دهیم.

اکبر بهنامجو خاطرنشان کرد: در همه کشورهای دنیا با نگاه جدید به بخش پژوهش و فناوری سعی شده است تا مسیر توسعه با شتاب بیشتری پیموده شود و خوشحالیم در استان اردبیل نیز گام های اولیه در این زمینه برداشته شده و باید سال به سال این گام ها استوارتر و با توانی مضاعف روبه جلو حرکت کنند.

وی با ابراز خرسندی از توسعه دو برابری واحدهای فناور در استان با کمک پارک علم و فناوری و مراحل علمی و دانشگاهی گفت: فرصت خوبی فراهم شده تا در سایه تلاش این واحدها بتوانیم موانع توسعه استان را در بخش های صنعت، کشاوزی، گردشگری و علوم انسانی بررسی کرده و نسبت به رفع این عیوب تلاش و جدیتی بیشتر انجام دهیم.

رییس شورای اداری استان اردبیل افزود: باید ارتباط صنعت با دانشگاه و حوزه پژوهش بیش از این تقویت شود چرا که اگر این اتفاق بیفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران و فناوران برتر در اردبیل تجلیل شدند

پژوهشگران و فناوران برتر در اردبیل تجلیل شدند