مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-12سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه گفتمان سازی شود


مدیر حوزه علمیه سراسر کشور بیانیه گام دوم و سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را از مباحث مهم در حوزه دانست و افزود: باید این بیانیه و سند در میان طلاب گفتمان سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، مهم ترین پیام این اجلاسیه را تقدیر از زحمات اساتید حوزه برای تربیت طلاب در مدارس علمیه دانست و افزود: دنیا همان طور که ذات پست دارد به شکل مطلق در قیاس های چندگانه عمر نیز کم است، اما خدای بزرگ سرمایه ای به انسان داده که می تواند از محدودیت های بی پایان خارج شود.

وی بر لزوم تربیت افرادی که قله های بلند را فتح کنند توسط حوزه علمیه تأکید کرد و افزود: استاد حوزه کسی است که سخنان امام علی(علیه السلام) را به خوبی درک کرده و تفکر خود را بر اساس نهج البلاغه پرورش دهد و به تربیت جوانان در جهت رشد حوزه و جامعه بپردازد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه مدیریت حوزه های علمیه طی سه سال گذشته گام های اساسی برداشته است، تصریح کرد: نخستین محور برای برداشتن گام های اساسی، طراحی کلان و نقش های راهبردی حوزه است اگر چه این طرح با مشکلات زیاد مالی مواجه بوده و تا تحقق، فاصله زیادی دارد اما بخش های عمده سند نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه گفتمان سازی شود

بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه گفتمان سازی شود