مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-12سياسي

لغو حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در افتتاح میدان دریادار همتی!


میدان دریادار شهید همتی سمنان روز شنبه، 23 آذر بدون حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شهرداری سمنان اعلام کرده است که میدان دریادار همتی روز شنبه، 23 آذرماه افتتاح خواهد شد.

افتتاح این میدان در حالی صورت می گیرد که پیش از این بنا بود فرمانده نیروی دریایی ارتش در افتتاحیه حضور یابد؛ اما عنوان شده است سفر دریادار خانزادی به سمنان، به دلایلی لغو شده و معاونان نیروی دریایی ارتش حضور خواهند یافت.

همچنین شهردار سمنان تأکید کرده است که آمار و ارقام مربوط به این پروژه منتشر شده در شبکه های اجتماعی درست نیست و در دوره وی، یک اعتبار چهار میلیاردی به طرح اختصاص یافته است.

 محمد ناظم رضوی هزینه های تملک و خریداری مغازه های پیرامونی را جدای از پروژه دانسته و عنوان کرده است که مجموعه و سازه میدان هزینه بالایی نداشته است.

مراسم افتتاح این میدان روز شنبه در حالی برگزار می شود که کارشناسان انتقادات فراوانی نسبت به این پروژه داشته و همچنین خواهر شهید دریادار همتی، از آن به عنوان نماد تایتانیک یاد کرده است.

قرار بود نماد ناوچه پیکان که شهید دریادار همتی با آن خالق حماسه های بزرگ و روز نیروی دریایی شد، در این میدان ساخته شود؛ اما المان فعلی شباهتی با ناوچه پیکان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در افتتاح میدان دریادار همتی!

لغو حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در افتتاح میدان دریادار همتی!