مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:552019-12-12سياسي

اتحاد رسانه های گلستان ضعیف است/ لزوم افزایش دوره های آموزش


رییس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: یکی از نقص های رسانه در گلستان این است که تاکنون مدیر مسئولان در کنار یکدیگر نبودند.

- میثم قرایی در حاشیه بازدید از تحریریه خبرگزاری مهر ، اظهار کرد: جز وظایف ذاتی بسیج رسانه این است که برای اطلاع از وضعیت رسانه های استان و هم افزایی میان رسانه ها نهایت تلاش خود را بکار گیرد.

رییس سازمان بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه رسانه در افکار عمومی پیشانی کار است، افزود: مظلوم ترین قشر در بسیاری از حوزه ها، رسانه ها و خبرگزاری ها هستند، در بحث نگاه کلان تربیت نیروی تراز اول انقلاب بر عهده آن ها است،.

وی ادامه داد: کسی که در خبرگزاری حضور دارد باید بتواند در مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی که گریبان گیر جامعه شدند، حرکتی مفید انجام دهد.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی رسانه این است که از خود برای چنین موضوعاتی مایه بگذارد زیرا با این نگاه جلو آمدند که دغدغه مردم را دنبال کنند.

قرایی با بیان اینکه بسیج رسانه در تلاش است با آموزش افراد ماهر را وارد عرصه رسانه کند، گفت: یکی از نقص های رسانه در گلستان نبود همراهی لازم بین مسئولان خبرگزاری ها است.

وی با تاکید بر این که مدیران رسانه ها با وجود اختلاف نظر، باید در دغدغه های کلان کنار یکدیگر باشند، اضافه کرد: رسانه ها اخبار را به مسئولان و بیرون از استان منعکس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد رسانه های گلستان ضعیف است/ لزوم افزایش دوره های آموزش

اتحاد رسانه های گلستان ضعیف است/ لزوم افزایش دوره های آموزش