مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-12اقتصادي

چاره ای جز ایجاد اشتغال نداریم/ ورود قاچاق به کشور افزایش یافته است


سیستم بانکی طی دو سال اخیر 66 هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مددجویان قرار داده است که از قِبَل این تسهیلات 83 هزار نفر از پوشش کمیته خارج شدند که امر مبارکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عبدالناصر همتی امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندی سازی اقتصادی نیازمندان که در اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را می کند که به مردم و اقتصاد کشور لطمه وارد کند.

رییس کل بانک مرکزی با بیان این موضوع که تمام تلاش ما دور زدن تحریم هاست، ابراز کرد: مطمئن هستم که مردم در این جنگ نابرابر اقتصادی پیروز هستند.

وی ادامه داد: اخیرا هم دشمنان کوشیدند تا به پول ملی ضربه بزنند که می دانید تلاش برای ضربه زدن به پول ملی مقدمه ضربه به دیگر ارکان است، اما خوشبختانه نتوانستند کاری از پیش ببرند.

برای توسعه پایدار چاره ای جز ایجاد اشتغال نداریم همتی ضمن تاکید بر توانمندسازی مددجویان، ابراز کرد: سیستم بانکی طی دو سال اخیر 66 هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مددجویان قرار داده است که از قِبَل این تسهیلات 83 هزار نفر از پوشش کمیته خارج شدند که امر مبارکی است.

رییس کل بانک مرکزی به اشتغال روستایی کشور اشاره و عنوان کرد: اشتغال روستایی نقش قابل توجهی در اشتغال کشور داشته است، همچنین کمیته امداد هم در این زمینه نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز ایجاد اشتغال نداریم/ ورود قاچاق به کشور افزایش یافته است

چاره ای جز ایجاد اشتغال نداریم/ ورود قاچاق به کشور افزایش یافته است