مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:052019-12-12اقتصادي

تقدیر از صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان


با حضور رییس کمیته امداد و رییس کل بانک مرکزی، از 17 بانک عامل و همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمرتضی بختیاری در همایش شبکه بانکی یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان که با حضور رییس کل بانک مرکزی و مسئولان کشوری و استانی، در مشهد برگزار شد با قدردانی از تلاش های شبکه بانکی در کمک به نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد، افزود: تسهیلات پرداختی برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان از نوع قرض الحسنه است و مدیران بانکی در این امر خیر شریک هستند.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه اشتغال مددجویان باید فضای کارآفرینی را به سمت مشاغل خانگی و خرد سوق دهیم تا بیشترین بهره وری را داشته باشیم، ادامه داد: براساس برنامه ششم توسعه کشور ایجاد سالانه 100 هزار فرصت شغلی توسط دستگاه های حمایتی پیش بینی شده است که از این تعداد، 70 هزار شغل سهم کمیته امداد و 30 هزار شغل سهم بهزیستی است.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه طبق تبصره 16 امسال 3500 میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته است، اظهار کرد: علاوه بر این از محل اعتبارات توسعه روستایی و منابع امداد اعتباراتی برای اشتغال مددجویان پیش بینی شده است و امسال 170 هزار شغل برای جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان

تقدیر از صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان