مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 23:102019-12-11ورزشي

بروژ 1-3 رئال مادرید؛ پیروزی به امید راحت ترین قرعه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان زین الدین زیدان که از پیش صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرده بودند، در دیدار امشب مقابل بروژ هم به پیروزی رسیدند.

- رئال مادرید در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 کلاب بروژ را شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان زین الدین زیدان که از پیش صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرده بودند، در دیدار امشب مقابل بروژ هم به پیروزی رسیدند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 8، روی ضربه کرنر لوکا مودریچ، چیزی نمانده بود که میلیتائو گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش در این دیدار را ایجاد کند اما واکنش خوب آرئولا، مانع از گلزنی تائو شد و توپ برگشتی را هم بالانتا به بیرون زد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 15، رئال صاحب یک موقعیت خوب شد اما یوویچ نتوانست از فرصتی که وینیسیوس برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و مینیوله با یک واکنش خوب، مانه از گلزنی او شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هرچند رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقهه 34، ایسکو روی یک حرکت خوب صاحب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروژ 1-3 رئال مادرید؛ پیروزی به امید راحت ترین قرعه!

بروژ 1-3 رئال مادرید؛ پیروزی به امید راحت ترین قرعه!