مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 21:252019-12-11سياسي

ایسنا قزوین مانند ستاره ای در میان رسانه های استان می درخشد


رییس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: ایسنا قزوین در میان سایر رسانه های استان مانند ستاره ای می درخشد که این موفقیت را مرهون حمایت مدیران مجموعه و جهاد دانشگاهی است.

- ایسنا/قزوین رییس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: ایسنا قزوین در میان سایر رسانه های استان مانند ستاره ای می درخشد که این موفقیت را مرهون حمایت مدیران مجموعه و جهاد دانشگاهی است.

جابر خرم نیا، رییس خانه مطبوعات استان قزوین در مراسم بیستمین سالروز تأسیس ایسنا که شب گذشته 20 آذر در سالن سینما بهمن قزوین برگزار شد اظهار کرد: اصحاب رسانه آیندگان جریان رسانه ای انقلاب اسلامی هستند لذا باید تلاش کنند در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: طبق وظایف محول شده از سوی شورای اطلاع رسانی استان قزوین قرار است رسانه های استان مورد ارزیابی و پایش قرار بگیرند که در رصد انجام شده شاهد درخشش و موفقیت خبرگزاری ایسنا در قروین هستیم.

خرم نیا تصریح کرد: در واقع این رسانه در میان سایر رسانه های استان مانند ستاره ای می درخشد که این موفقیت را مرهون حمایت مدیران مجموعه و جهاد دانشگاهی است.

وی ادامه داد: همچنین خبرنگاران پرتلاش، ماهر و توانمند این مجموعه تکیه بر ایمان، تعهد و تخصص را سرلوحه خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا قزوین مانند ستاره ای در میان رسانه های استان می درخشد

ایسنا قزوین مانند ستاره ای در میان رسانه های استان می درخشد