مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-11اجتماعي

هشدار هواشناسی به کشاورزان بوشهری در خصوص ریزش تگرگ/ ترددهای دریایی انجام نشود


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج شنبه به استان درباره آبگرفتگی معابر عمومی و خسارت های ناشی از ریزش تگرک احتمالی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرج الله شکوهی پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی که طی دو روز گذشته در استان فعال بود در حال خروج از استان است و پی آن شاهد وزش باد شمال غربی به نسبت شدید بر روی خلیج فارس خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه وزش باد تا عصر فردا ادامه دارد افزود: طی این مدت خلیج فارس و سواحل استان به ویژه سواحل مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: از اواخر روز پنج شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود که در پی آن از اوایل روز جمعه تا ظهر روز شنبه بارش باران، گاهی رگبار، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

 شکوهی پور تاکید کرد: طی این مدت نسبت به آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان، وزش باد شدید و افزایش تلاطم دریا، احتمال بارش تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داده می شود.

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید و تلاطم موقتی دریا، از تردد های دریایی به ویژه تردد شناور های کوچک، تفریحی و مسافری اجتناب شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی به کشاورزان بوشهری در خصوص ریزش تگرگ/ ترددهای دریایی انجام نشود

هشدار هواشناسی به کشاورزان بوشهری در خصوص ریزش تگرگ/ ترددهای دریایی انجام نشود