مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 18:452019-12-11سياسي

پرسش دانشجویان از نماینده سمنان: مجلس چقدر برایتان عواید مالی دارد؟


شماری از دانشجویان سمنانی از نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در خانه ملت پرسیده اند: مجلس چقدر برایتان عواید مالی دارد که حاضرید این گونه هزینه کنید؟ - خبرگزاری فارس سمنان- گروه سیاسی: تالار خوارزمی دانشگاه سمنان در روز دانشجوی امسال میزبان احمد همتی، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس بود تا به این واسطه فردی به عنوان مسؤول رأی مردم، خود را در معرض پرسش های دانشجویان قرار دهد.

این مراسم البته بدون دعوت از رسانه ها برگزار شد.

برنامه های پرسش و پاسخ همواره محل مواجهه با مطالبات متفاوتی است و فردی که خود را در معرض پرسش آن هم از نوع جوانان دغدغه مند و مطالبه گر قرار می دهد، باید توان پاسخگویی بالایی داشته باشد، از صبوری کافی برخوردار بوده و دانش و اطلاعات کافی به میدان بیاید و البته در کنار همه این ها، صداقت در گفتار را چاشنی سخنان خود کند.

برنامه روز دانشجوی امسال در دانشگاه سمنان با حواشی بسیاری همراه بود که برخی از آنها با جست وجوی هشتگ #ماجرای_همتی در فضای مجازی قابل دسترسی است.

به همین بهانه، دو تن از دانشجویان حاضر در جلسه را دعوت کردیم تا در میزگردی، به بیان دیدگاه ها و روایت خود از برنامه روز دانشجو با حضور نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش دانشجویان از نماینده سمنان: مجلس چقدر برایتان عواید مالی دارد؟

پرسش دانشجویان از نماینده سمنان: مجلس چقدر برایتان عواید مالی دارد؟