مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-11سياسي

اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر است


استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم جمعیت هلال احمر در خدمات رسانی به مردم در زمان بحران ها و حوادث، گفت: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی این سازمان مردم نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه همایشی روز جهانی داوطلب در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گیلان شعار امسال این روز را برای آینده ای فراگیر داوطلب شو عنوان و اظهار کرد: هدف ما عضویت 15 هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان است، که با توجه به نوع دوستی و خصوصیت رفتاری و اجتماعی مردم استان بویژه جوانان این برنامه محقق خواهد شد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی این سازمان مردم نهاد است، افزود: بر اساس این اعتماد بود که در حادثه سیل اخیر، استان گیلان بیش از 50 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از طریق جمعیت هلال احمر این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان نقش موثری در افزایش اعتماد بین مردم و خیرین دارند، گفت: حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان، داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند که زمینه همکاری و مشارکت های خیران در تامین تجهیزات، زیرساخت ها و تحقق برنامه های هلال احمر مفید و موثر است.

زارع از هلال احمر بعنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: هلال احمر نقش موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر است

اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر است