مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-11سياسي

آب استان بوشهر به پایداری مطلوب و قابل قبولی رسیده است


استاندار بوشهر با بیان اینکه آب استان به پایداری مطلوب و قابل قبولی رسیده است گفت: مشکل آب مرتفع شده و آب شرب با کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر با اشاره به تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات آب استان اظهار داشت: به طور مستمر جلسات شورای آب استان برگزار می شود و بحمدالله با پیگیری های مدیران استان به نتایج خوبی در راستای رفع مشکلات حوزه آب رسیده ایم.

استاندار بوشهر از رفع کامل نوبت بندی آب در محلات جنوبی شهر بوشهر خبر داد و افزود: هم اکنون در محلات جنوبی شهر بوشهر که در طی 40 سال گذشته آب را به صورت نوبت بندی دریافت می کردند، مشکل آب مرتفع شده و آب شرب با کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار می گیرد.

گراوند تصریح کرد: در تنگک ها نیز با تلاش صورت گرفته تا پایان سال به طور کامل مشکل نوبت بندی آب رفع می شود.

وی بیان کرد: 5 استان به عنوان استان معین بوشهر در زمینه رفع مشکلات آب به ما کمک کردند و 50 میلیارد تومان هزینه برای این مهم در نظر گرفته شده که یک کار جهادی و انقلابی بوده است.

استاندار بوشهر از رفع مشکلات آب در محدوده شمالی شهر بوشهر نیز خبر داد و گفت: 15 میلیارد تومان برای رفع مشکل آب محدوده شمال شهر بوشهر اعتبار گذاشتیم که با این پروژه، مشکلات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب استان بوشهر به پایداری مطلوب و قابل قبولی رسیده است

آب استان بوشهر به پایداری مطلوب و قابل قبولی رسیده است