مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-11سياسي

موسیقی، وجه مشترک وین و سنندج است


رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران گفت: در دو حوزه پسماند و تله کابین می توانیم برای سنندج برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم اما به نظر می رسد وجه مشترک مهم در این حوزه همان بخش موسیقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، گران هایر پیش از ظهر امروز در دیدار سفیر کشور اتریش با شهردار سنندج اظهار کرد: ارتباط با مسوولان شهر به صورت مستقیم با این هدف که بدانیم که توسعه در شهر بنده را چگونه متصور هستند.

وی تصریح کرد: ما اتریشی ها معتقدیم راه مستقیم به سمت قلوب مردم راه موسیقی است، ولی از یک زاویه دیگر بخواهیم ببینم می تواند یک شاخه همکاری قابل توجه هم باشد.

هایر افزود: شبیه ایام پیش از کریسمیس که ما در کشور خود داریم شما در نوروز دارید که می تواند جنبه اقتصادی هم جدای از موضوعات معنوی و فکری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در دو حوزه پسماند و تله کابین می توانیم برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم،گفت: اما به نظر می رسد وجه مشترک مهم در این حوزه همان بخش موسیقی است.

رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران اضافه کرد: تبادل اطلاعات و مسیرهایی که منتج به نتیجه شده موجب خواهد شد این دو بخش بیشتر توسعه پیدا کنند.

وی اذعان کرد: از دریافت هرگونه اطلاعات در حوزه هایی که مدنظر دارید استقبال  میکنیم و سعی خواهیم کرد شرکای بالقوه ای در حوزه های مختلف مد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی، وجه مشترک وین و سنندج است

موسیقی، وجه مشترک وین و سنندج است