مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-11سياسي

نقوی حسینی: آماده گفتگو با آمریکا بر سر تبادل زندانیان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدحسین نقوی حسینی درباره تبادل زندانیان بین ایران وآمریکا گفت: ابتدا باید بر این موضوع تاکید کنم که مباحث برجام، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس دیپلماسی تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا را مثبت ارزیابی و بر ضرورت تداوم آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدحسین نقوی حسینی درباره تبادل زندانیان بین ایران وآمریکا گفت: ابتدا باید بر این موضوع تاکید کنم که مباحث برجام، توافق، مذاکره و گفت: وگو با آمریکایی ها با موضوع کنسولی شهروندان که ممکن است افرادی در دو کشور به دلایل مختلف بازداشت باشند فرق دارد.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی حوزه مذاکرات و توافق را در چارچوب استراتژی کلان نظام برشمرد و تاکید کرد: ایران به هیچ وجه هیچ مذاکره، گفت: وگو و نشستی با آمریکایی ها نداشته و نخواهد داشت، زیرا آمریکایی ها بر خلاف موازین بین المللی از برجام خارج شده و ناجوانمردانه، ظالمانه ترین تحریم ها را به ناحق بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی ادامه داد:، اما درباره تبادل زندانیان، جمهوری اسلامی ایران در گذشته هم به صراحت اعلام کرده که آمادگی دارد در حوزه روابط کنسولی پیرامون آزادی زندانیان دو کشور گفتگو و توافقاتی داشته باشد تا این افراد سریع تر نجات پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقوی حسینی: آماده گفتگو با آمریکا بر سر تبادل زندانیان هستیم

نقوی حسینی: آماده گفتگو با آمریکا بر سر تبادل زندانیان هستیم