مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-11سياسي

بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در یزد راه اندازی شد


بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان یزد با حضور رییس هیات مدیره این بنیاد و جمعی مسئولان و خیرین یزدی راه اندازی شد.

- ایسنا/یزد بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان یزد با حضور رییس هیات مدیره این بنیاد و جمعی مسئولان و خیرین یزدی راه اندازی شد.

علیقلی حسنی اعظمی رییس هیات مدیره بنیاد حامی خیرین دانشگاه فرهنگیان صبح امرز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای این بنیاد در یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا مراکز دانشگاهی با مشارکت خیرین بنا نهاده و تجهیز می شوند و در شرایط کنونی کشور نیز دولت از نظر اعتبارات با مشکل مواجه است لذا در این بنیاد خیری سعی داریم با جذب ظرفیت های خیرین در این بخش به کمک دولت بیایم.

وی ابراز امیدواری کرد که با تامین نیازهای آموزشی و رفاهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با کمک خیرین شاهد تربیت معلمانی زبده برای تربیت نسل های آینده ساز این مملکت باشیم.

اعظمی به حضور سال گذشته مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و تاکید معظم له به اهمیت تربیت معلم اشاره و اضافه کرد: حضور اخیر رییس جمهور در دانشگاه فرهنگیان نیز بیانگر اهمیت توجه به موضوع تربیت معلم است که امیدواریم بتوانیم به همت بنیاد خیرین این مسیر را تسهیل تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در یزد راه اندازی شد

بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در یزد راه اندازی شد