مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-11سياسي

24 پژوهشگر برتر استان قزوین تجلیل شدند


هفته پژوهش در استان قزوین با تجلیل از 24 پژوهشگر برتر  به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان قزوین و تجلیل از پژوهشگران برتر روز چهارشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، ابوالحسن نایینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، مافی رییس پارک علم و فناوری و جمعی از محققان در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین المللی قزوین برگزار شد.

مهدی زندیه دبیر جشنواره در مراسم اختتامیه اظهار کرد: روز پژوهش 25 آذر تعیین شده و امسال برنامه های مختلفی در این راستا تدارک دیده شد.

وی افزود: امسال هفته پژوهش با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید نامگذاری شده و تلاش کردیم در این مسیر گام برداریم.

زندیه تصریح کرد: 70 اثر پژوهشی از سوی گروه های مختلف استان به دبیرخانه گرامیداشت هفته پژوهش رسید که پس از داوری 24 اثر انتخاب شدند.

وی یادآور شد: در بین این 24 نفر 12 نفر از اعضای هیئت علمی، دو استاد حوزه، دو فرهنگی برگزیده، دو دانش آموز، یک طلبه و پنج دانشجو مورد تجلیل قرار می گیرند.

دبیر جشنواره برگزاری سه تور صنعتی و نشست های تخصصی را از دستاوردهای خوب این دانشگاه عنوان کرد و از برگزاری یلدای کارافرینی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پژوهشگر برتر استان قزوین تجلیل شدند

24 پژوهشگر برتر استان قزوین تجلیل شدند