مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-11سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در دهگلان


کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده ویژه بانوان تحت پوشش بهزیستی شهرستان دهگلان در روستای قروچای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام بابک نظرخوانی صبح امروز در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: مقام و جایگاه زن در تحکیم بنیان خانواده بسیار کلیدی و اساسی است و باید بانوان با مفاهیم علمی و آکادمیک که منطبق بر اصول و ارزش های اسلامی و مذهبی است، آشنا شوند تا بتوانند نقش پررنگ تری در تویت، تربیت و تحکیم اصلی ترین نهاد جهان ایفا کنند.

وی افزود: با توجه به تغییر سبک زندگی در جامعه امروزی می توان با افزایش مهارت های زندگی آسیب ها را شناسایی و کنترل کرد و بی شک این گونه آموزش ها باید در جامعه فراگیر شود.

وی بر لزوم پیشگیری از عمده آسیب های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: باید مسوولان در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند و پیشگیری ‎های لازم به عمل آید.

روحانی مستقر روستای قروچای و مدرس این کارگاه آموزشی با اشاره به یکی از اهداف مهم برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: سبک پایدار زندگی اسلامی اصول بنیادین تحکیم خانواده و شیوه های رسیدن به سعادت پایدار در زندگی را به شیوه ای نوین بیان کرده است و پیروی از این اصول تضمین خوشبختی و سعادت خانواده را در پی خواهد داشت که در این کارگاه آموزشی به طور کامل به آن پرداخته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در دهگلان

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده در دهگلان