مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-11اقتصادي

شکستن قیمت کتاب، راه حل کلیشه ای بخش دولتی


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم گفت: در صنعت چاپ، نشر و بسته بندی، شکستن قیمت ها توسط بخش دولتی نه تنها موثر و صحیح نیست بلکه کلیشه ای و مانع پیشرفت بخش خصوصی است.

- ایسنا/قم سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم گفت: در صنعت چاپ، نشر و بسته بندی، شکستن قیمت ها توسط بخش دولتی نه تنها موثر و صحیح نیست بلکه کلیشه ای و مانع پیشرفت بخش خصوصی است.

سیده شبنم فاطمی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم سعی براین بوده که با اتحادیه ناشران و چاپخانه داران استان ارتباطی موثر برقرار کنیم، چالش ها و مشکلاتشان را بشنویم، مستند کنیم و همکاری جهت رفع و بهبود آن ها داشته باشیم.

وی افزود: درحال حاضر صنعت چاپ در استان زیرنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد است و تحت نگاهی فرهنگی است درحالی که این صنعت به مثابه ماهیت و محتوای آن نیازمند نگاهی صنعتی و هوشمندانه است و نباید زیر نظر ارشاد تعریف شود.

فاطمی یکی از چالش های اصلی صنعت چاپ را تفکر سنتی چاپخانه داران نسبت به این صنعت دانست که چه بسا باعث رکود تولیدات به دلیل اتکا به روش های سنتی و قدیمی می شود و نهایتا رفع این معضل مستلزم ارائه ایده های بکر و ناب از سوی مرکز علمی کاربردی جهاد و از سوی دیگر پذیرش این راهکارها و استفاده از دستگاه ها و روش های مدرن چاپ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن قیمت کتاب، راه حل کلیشه ای بخش دولتی

شکستن قیمت کتاب، راه حل کلیشه ای بخش دولتی