مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:062019-12-11بين الملل

لبنان، درگیری آمریکا و عربستان با خود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: انتخاب نخست وزیر در لبنان به یک شوی تلویزیونی شباهت بیشتری دارد، - انتخاب نخست وزیر در لبنان به یک شوی تلویزیونی شباهت بیشتری دارد، سعدالدین حریری در واکنش به شکست برنامه های اقتصادی دولت خود، استعفا می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: انتخاب نخست وزیر در لبنان به یک شوی تلویزیونی شباهت بیشتری دارد، سعدالدین حریری در واکنش به شکست برنامه های اقتصادی دولت خود، استعفا می دهد.

خود او افرادی را به عنوان نخست وزیر مناسب معرفی می کند، بعد از چند روز رایزنی میان رهبران المستقبل از یک سو و گروه ها و نهاد ها از سوی دیگر، اعلام می شود حریری و مفتی اهل سنت با این انتخاب مخالفند.

پس از آن زمزمه کاندیداتوری دوباره حریری برای پست نخست وزیری به گوش می رسد، تجمیع کنندگان در میدان مخالفت می کنند و سعدالدین حریری می گوید برای قبول دوباره مسئولیت شرایطی دارد! معرفی کاندیدا هایی مثل محمد الصفدی، بهیج طباره و سمیرالخطیب از سوی جریان المستقبل و شخص سعد حریری در واقع برای حل مشکل دولت صورت نمی گیرد، بلکه هدف آن است که جلوی رسیدن رییس جمهور و پارلمان به تصمیم درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان، درگیری آمریکا و عربستان با خود

لبنان، درگیری آمریکا و عربستان با خود