مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:552019-12-11اقتصادي

تشکیل هیات حل اختلاف معدنی در خراسان رضوی


با هدف رفع مشکلات متقاضیان اکتشاف و بهره برداری از معادن به دستور استاندار خراسان رضوی هیات حل اختلاف معدنی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان رضوی دیشب در نخستین جلسه این هیات گفت: اعضای هیات حل اختلاف معدنی را نمایندگان دستگاه قضا، روسای برخی اتحادیه ها و کارشناسان حوزه معدنی دستگاههای اجرایی مرتبط تشکیل می دهند.

علی رسولیان افزود: در این نشست مقرر شد دستگاههای اجرایی، استعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص معادن را حداکثر ظرف دو ماه پاسخ دهند، در غیر این صورت پاسخ آن دستگاه اجرایی طبق ماده 24 قانون معادن مثبت در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که پاسخ استعلام ارائه شده از سوی دستگاه اجرایی منفی باشد باید علت این مهم با جزییات کامل یا علت طولانی شدن فرآیند بررسی آن اعلام شود تا فرد متقاضی برای دریافت پروانه اکتشاف یا پروانه بهره برداری از معادن معطل دریافت پاسخ استعلامها نماند.

رییس هیات حل اختلاف معدنی خراسان رضوی گفت: پاسخ دستگاههای اجرایی به استعلامات باید دقیق باشد و در آن نقصان مدارک یا موانع ارائه پاسخ مثبت توسط آن دستگاه بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیات حل اختلاف معدنی در خراسان رضوی

تشکیل هیات حل اختلاف معدنی در خراسان رضوی