مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-11سياسي

ورود دستگاه قضایی به موضوع ایمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی هرمزگان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این استان با تأکید برالزام دستگاه ها به پیگیری تکالیف خود در خصوص رفع نقاط حادثه خیز از ورود دستگاه قضایی به موضوع ایمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این استان با تأکید برالزام دستگاه ها به پیگیری تکالیف خود در خصوص رفع نقاط حادثه خیز از ورود دستگاه قضایی به موضوع ایمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی خبر داد.

علی صالحی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این استان، از ورود دستگاه قضایی به موضوع ایمنی جاده ها و محور های مواصلاتی خبر داد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و همچنین بروزحوادث ناگوار رانندگی در محورهای مواصلاتی استان که بعضاً ناشی از عدم اصلاح به موقع نواحی پر مخاطره بوده و آثار ناگوار این حوادث به صورت غیر قابل جبران ظاهر شده است، دستگاه قضایی این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان در این زمینه، ضمن اخذ نظرات کارشناسی در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز و لزوم ترمیم آنها، مکاتبات مربوطه را با نهاد های متولی انجام داده و با تعیین مهلت، تذکرات لازم را نیز به این دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به موضوع ایمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی هرمزگان

ورود دستگاه قضایی به موضوع ایمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی هرمزگان