مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:102019-12-11اقتصادي

شیوه خطرناک دولت روحانی در استقراض از بانک مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی با اشاره به اینکه منابع مالی بانک های عامل دولتی در موارد بسیاری برای تأمین هزینه ها و یا تسهیلات مورد نیاز توسط دولت مورد استفاده قرار گرفته اند، - مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی اعلام کرد: گرفتن خط اعتباری و اضافه برداشت بانک های دولتی از منابع بانک مرکزی برای اجرای دستورات دولت با اندکی تفاوت همان روش سنتی تأمین مالی دولت از منابع بانک مرکزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی با اشاره به اینکه منابع مالی بانک های عامل دولتی در موارد بسیاری برای تأمین هزینه ها و یا تسهیلات مورد نیاز توسط دولت مورد استفاده قرار گرفته اند، اعلام کرد: در بسیاری از موارد بانک های دولتی توان مالی لازم برای اجرای دستورات دولت را نداشته و در عمل متوسل به استفاده از منابع بانک مرکزی شده اند.

گرفتن خط اعتباری و اضافه برداشت از نمونه های قابل توجه این اتفاق است؛ لذا برایند این اتفاقات با اندکی تفاوت همان روش سنتی تأمین مالی دولت از منابع بانک مرکزی است.

*فهرست مهم ترین طلبکاران دولتدر بخش چکیده گزارش بازوی کارشناسی مجلس با تاکید بر اینکه دولت به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه خطرناک دولت روحانی در استقراض از بانک مرکزی

شیوه خطرناک دولت روحانی در استقراض از بانک مرکزی