مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 04:102019-12-11حوادث

دستگیری 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در 4 شهر زاهدان، ایرانشهر، سراوان و زابل دستگیر و 10 فقره انواع سرقت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه، 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و زابل با هماهنگی های قضایی طی هفته گذشته این سارقان مسلح و تحت تعقیب را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رابطه 6 دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 2 فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف منزل، 5 فقره سرقت به عنف تلفن همراه و 2 فقره سرقت به عنف کیف پول اعتراف کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب حاوی 18 فشنگ جنگی و چند قبضه قمه و چاقو نیز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان

دستگیری 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان