مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-10سياسي

کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری برگزار شد


کنگره شهیده عصمت پورانوری، شهیده شاخص سال و 1674 شهیده استان خوزستان، با حضور مسوولان لشکری و کشوری در دزفول برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از دزفول، کنگره شهیده عصمت پورانوری، شهیده شاخص سال و 1674 شهیده استان خوزستان، با حضور مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار گردید.

مینو اصلانی رییس بسیج جامعه زنان کشور در این کنگره اظهار کرد: اکنون شاهد نتیجه ایثار و صبر خانواده های معظم شهدا هستیم چرا که همزمان با گام دوم انقلاب اسلامی در سراسر جهان زنان و دخترانی می بینیم که مایل به حجاب سر و استفاده از لباس پوشیده می باشند.

وی افزود: وجود هفت هزار شهید زن در کشور ما اسطوره و الگوهایی هستند که نشان می دهند پیام امام خود را به خوبی دریافت نموده اند؛ امروز هم زنان و دختران جامعه اسلامی همچنان پایبند به آرمان های شهدا هستند.

اصلانی بیان کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی دارای ارزش و جایگاه ویژه ای هستند به گونه ای که زنان تمدن غرب به حال آنان غبطه می خورند؛ به اعتقاد بسیاری از محققان، تمدن غرب باعث از دست رفتن هویت و ارزش زنان شده است.

رییس بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: منظور از الگوی زنان نه غربی نه شرقی همان مادران و زنان شهدا است که از دامن آن ها شهیدان سرافرازی همچون شهیده عصمت پورانوری قامت گرفته پس لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری برگزار شد

کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری برگزار شد