مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 17:302019-12-10اجتماعي

مدارس شماری از شهرستانهای کردستان در روز چهارشنبه تعطیل شد


بر اساس اعلام آموزش و پرورش کردستان و در راستای مقابله با گسترش روز افزون ویروس آنفلوانزا شماری از مدارس شهرستان های استان در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان کردستان و با هدف مقابله با گسترش روز افزون ویروس آنفولانزا مدارس شماری از شهرستان های استان کردستان در روز چهارشنبه بیستم آذر ماه تعطیل اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان با تصمیم فرمانداری ها و همچنین ستادهای مدیریت بحران مدارس شماری از شهرستانهای کردستان، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

علیرضا منتشلو عنوان کرد: با تصمیم فرمانداری ها فردا چهارشنبه بیستم آذر ماه مدارس شهرستان های بیجار، دیواندره، دهگلان، قروه و منطقه سریش آباد تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: بر همین اساس در تمامی دوره های تحصیلی در مناطق شهری و روستایی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر مدارس شهرستان های اعلام شده تعطیل شده است.

گسترش روز افزون ویروس آنفولانزا در استان کردستان همچنان ادامه دارد و بر اساس آخرین آمارها اعلام شده متاسفانه تاکنون هشت کردستانی به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شماری از شهرستانهای کردستان در روز چهارشنبه تعطیل شد

مدارس شماری از شهرستانهای کردستان در روز چهارشنبه تعطیل شد