مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 15:452019-12-10سياسي

استفاده از عمده سامانه های آبی و دریاچه سدها برای توسعه گردشگری


از عمده سامانه های آبی و دریاچه سدها در جهت توسعه گردشگری استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین ترین مباحث مسئله حوزه آبخیز مناطق مرزی کشور است که بخش قابل توجهی از این منابع آبی مهار شده و تحت عنوان سامانه گرمسیری به استان کرمانشاه اختصاص داده شده که این اقدام بزرگی از کارهای افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی حجم وسیعی از منابع به این طرح اختصاص داده شده است، افزود: امیدواریم اثر و برکات این طرح در زندگی مردم مشاهده شود.

وزیر نیرو با اعلام اینکه برنامه منابع و مصارف استان کرمانشاه بر اساس آخرین اطلاعات مورد بازنگری قرار گرفته، گفت: دولت در اسفند 96 مصوبه ای تحت عنوان تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در سطح ملی تصویب کرده که دو تن از معاونین رییس جمهور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان برنامه ریزی و چهار تن از وزرای وزارتخانه های نیرو، جهاد کشاورزی، کشور و صنعت معدن اعضای کارگروه آن هستند.

اردکانیان عنوان کرد: کمیته های استانی این کارگروه ملی تحت راهبری استاندار با مشارکت دستگاه های اجرایی تشکیل شده و در این راستا 7 استان به بازنگری منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از عمده سامانه های آبی و دریاچه سدها برای توسعه گردشگری

استفاده از عمده سامانه های آبی و دریاچه سدها برای توسعه گردشگری