مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 14:402019-12-10دانش

بنیان پژوهش باید از مدارس آغاز شود


خروجی دستاوردهای علمی و پژوهشی با رویکرد تجاری سازی می تواند اثرگذاری خود را در جامعه نمایان کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جانشین رییس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با تاکید بر اینکه دستاوردهای علمی باید رویکرد تجاری سازی داشته باشد،گفت: خروجی دستاوردهای علمی و پژوهشی با رویکرد تجاری سازی می تواند اثرگذاری خود را در جامعه نمایان کند.

جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در آیین اختتامیه پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای و هفته پژوهش و فناوری استان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت ها و قابلیت های زیادی است که در صورت ارتباط تنگاتنگ میان صنعت و دانشگاه می تواند منجر به تولید ثروت و تحول در حوزه اقتصادی استان و کشور شود.

وی افزود: امروزه تبدیل علم به فناوری را به خوبی می توان در کشور مشاهده کرد امری که مهمتر از آن به تجاری سازی به منظور رفع نیازهای داخلی در ابعاد مختلف می انجامد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خاطر نشان کرد: در اینگونه نمایشگاه ها کار و پروژه تعریف می شود که امیدواریم در البرز نیز این اتفاق رقم خورده و با انعقاد قراردادها و تفاهم نامه های همکاری میان بخش های علمی و پژوهشی با واحداهای تولیدی و صنعتی به رونق تولید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیان پژوهش باید از مدارس آغاز شود

بنیان پژوهش باید از مدارس آغاز شود